keskiviikko 26. elokuuta 2015

Muljahdus

Mä olen odotellut vauvan liikkeitä jo jonkin aikaa, vaikka tiedän että vielä on aika aikaista, varsinkin esikoisen odottajalle.. Lisäksi kun mulla on istukka edessä, niin se vissiin vielä hidastaa liikkeiden tuntemista.

Olen mä tuntenut joitain pieniä tuntemuksia, mutta ne on aika epämääräisiä, enkä siksi viitsi niiden perusteella sanoa liikkeitä tunteneeni. Muutama ilta sitten (16+6) makoilin sängyssä käydäkseni pian nukkumaan ja tunnustelin taas liikkeitä. Ajatukseni jo herpaantui, kun tunsin selkeän muljahduksen kohdun kohdilla vasemmalla puolella. Tämä ei voinut olla muuta kuin meidän pikkuinen heittämässä kuperkeikkaa tai muita akrobaattisia temppuja, niin selkeä muljahdus oli!

Tämän jälkeen en ole taas liikkeitä tuntenut, enkä tuona iltanakaan kyseisen jälkeen mitään muuta. Nyt odotellessa niitä säännöllisempiä liikkeitä!

Millä viikoilla te tunsitte ensimmäistä kertaa vauvanne liikkeet? Varsinkin jos istukka oli edessä?

2 kommenttia:

  1. Heeeii! Mäkin tunsin just eilen (ellen sitten kuvitellut?!) pari töytäisyä illalla kun olin käymässä nukkumaan. Viikkoja on siis 16+5. Ehkä ne sieltä pian alkaa voimistumaan :) Mulla on istukka selän puolella (ainakin nt-ultran mukaan) joten liikkeiden PITÄIS kai tuntua helpommin, mutta kuka niitä nyt ensi kertaa osaa tunnistaa?!


    -tähti LA 5.2.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa!
      Toi tunnistaminen on kyl niin vaikeeta, välillä epäilen jotain tunteneeni, mutta kohta kuitenkin jo taas epäilen. Mutta eiköhän ne liikkeet sieltä jossain vaiheessa ihan tunnistettavastikin tule, ja jopa niin tunnistettavasti, että niiden toivoisi jo loppuvankin ;)
      -odotellessa-

      Poista